Yenianness Merhabalar, 36+4 üm bebeğim doğum kanalında. youtubedan videolara bakıyorum egzersizler için yapan ertesi gün doğuma gittim vs diye yazanlarda olmuş. Bu squat ve ördek yürüyüşü gibi egzersizleri sizler hangi haftalarda başladınız?