BTop Kızlarım günaydın 11 ekimde evde gebelik testi ve kan tahlili yapmıştım evde yaptığım pozitif kan tahlili sonucum da şimdi geldi negatif ama beta hcg 206.79 hamile miyim
Nurcanyokus6 BTop ay evet ya betam benimde 36yaziyordu negatif yazısını okuyunca bende bı hayal kırıklığına uğradım 😂ama şuan hamileyim
cnsu77 Bende ilk yaptırdığımda 250 çıkmıştı. Sonradan katlanarak artıyor değer. Şu an 16 haftalık hamileyim sende hamilesin hayırlı olsun 🩷