Herkese günaydın çiçek kızlar🌸
Kızlar ben doğumda hiç kimseyi istemiyorum yanımda sadece eşimle birlikte gitmek istiyorum özel hastanede doğum yapacağım
Eşimin arkadaşları olmaz yapamazsınız demişler eşimi korkutmuşlar
Ama ben kaynanamı da görümcemi de istemiyorum daha çok psikolojimi bozarlar çünkü çok dengesizler ve boş konuşuyor bende buna dayanamıyorum
Benim annem rahatsız ve uzakta bir tane kız kardeşim var o da riskli bir gebelik geçiriyor
Sizde eşimle beraber bunun üstesinden gelebilir miyiz ?