Papatyam_8 canım sen zaten baştan bunları düşünerek çekiyorsun kendine olmayan şeyi çektiğin şeyi yaşarsın yapma bunu , yarın sen doktora git betanı göster doktor senden bir beta daha ister 1 saate çıkıyor zaten sonra folik asitini yazar kese için gün verir . Sol kaşığım çok agrıyordu beni 19.haftya girdim çok şükür bir şey yok dış gebelik şu bu sil kafandan bebek yerleşiyor suan o kaşığına onun ağrısı