Elif5361 bende de var ilk hamileligimde başladı ve kaldı geçmedi bı daha doktora gitmiştim tek bir ilacı var dedi Parkinson hastalarının kullandığı ilacmis bunu kullanırsan raporlu verecem çünkü bağımlılık yapsr omur boyu kullanırsın ama bı daha bu şikayetleri yasamazsin dedi kabul etmedim tabiki hamilelikte ve emzirmede zaten icemiyosun sonra icebiliyosun 😔ben her akşam saat 9 civarı bir maden suyu içerek fayda buldum ☺️ilk dogumumda spinal anesteziyle oldu ve hiçbir problem yaşamadım doktorum ilk kez bu kadar sakin bir hastam var demişti panik olmanın bunla bı alakası olduğunu düşünmüyorum