gulcingulcin Kızlar sezaryen doğumdan sonra kaç günde tam olarak toparlanabildiniz.Eğilip, kalkma, kendi işlerinizi yapma kaç günde oldu.Ben doğum yapalı 10 gün oldu ama hala hiçbir şey yapamıyorum diyebilirim.Ama bir an önce iyi olup toparlanmak istiyorum artık
Dilaradenizz0 gulcingulcin bu kişiden kişiye değişir tamamen. Benim ilk sezaryanim zorlu geçti ve 1 Ay toparlanamadim. Ama ikincisi daha kolaydi benim için 1-2 haftaya tamamen toparlamış oldum. Simdi yine hamileyim bakalim bu nasil olucak. Sizede geçmiş olsun umarım bir an önce tamamen iyilesirsiniz bunun içinde gerçekten bol bol yürümek lazım
Mrvmrvmlh Benim bugün 25. Günüm son bir haftadır evimin işlerini yapıyorum kişiye göre değişir tabi ki bu durum öncesinde gece kalkarken çok zor oluypdu hiç eğilemiyordum