Seher1234seher Kizlarrr 34+6 gebeyim .Bugün sağlık ocağında genel değerlere baktırmak için kan testi vereceğim. Aç karnına mı vermem gerekiyor tok karnima mi..gebelikte kan tahlili verirken aç tok farkediyor mu
Annelikmghb Seher1234seher saglik ocaginda ebe bana gebelerden kesinlikle ac karna kan almiyoruz demisti bayilma olur bebek için risk olur diye bilginiz olsun ben sadece seker yuklemesinde ac gitmistim oda fena olmuştum