1 ay önce genel anestezi ile sezaryen oldum. Spinalden sonra oluşabilecek baş ağrısından korkum vardı ve bel fıtığım olduğu için anestezi doktoru da belden iğne vurmayı desteklemedi bu sebeple genel anesteziyi seçtim. İyi ki de öyle yapmışım. Sadece ilk uyandığım anda çok şiddetli ağrım vardı o da odaya geçene kadar sonrasında hemen ağrı kesici yapıyolar ve hafifliyor. Doğumdan iki saat sonra ayağa kaldırıp yürüttüler. Yine olsa yine genel anestezi seçerim bence konforluydu