Sunanuur her gebelik ve her bünye farklı malum, şimdi sana beyaz veya kahverengi akıntı yapıyor diye bişey desem hani yanlış yönlendirmiş olurum. En iyisini doktorun bilir. Benim de ilk gebeliğim, ne badireler atlattım bak şu an doğuma kadar yataktayım mesela. Tek tavsiyem, kendi kendine evham yapma doktoruna danış. Doktorunun cevabı tatmin etmezse, başka doktora hatta doktorlara danış. Çünkü ben burda benim gibi olan hamilelerin deneyimlerini okuyayım diyorum, aman aman neler yazan var. Ne acı tecrübeler, ne kötü hikayeler paylaşanlar var. Herkesin yorumu da farklı, mesela benim doktorum progestanı vajinal yolla veya ağızdan alma arasında bir fark yok diyor. Aksine ağızdan almak daha sağlıklı diyor. Ama burda okuyorum, doktorum vajinal daha etkili diyor diyenler var. Kafalar karışıyo haliyle. O yüzden sen kalbini ferah tut ve doktoruna güven 💕