Kızlar kaç gündür ağrıyor ama bu akşam bianda şiddetli vurmaya başladı. Zonk ediyor. 2 parol içtim karanfil koydum yok karanfil yapı sürdüm yok saat kaç oldu ağrıdan ağlıycam. Duramıyorum 1,5 yaşında bebeğim var bıraksam gitsem eşimle onu bu saatte çıkamam korkarım. Ne yapmam gerekiyor birşey diyinn. 20 haftalık hamileyim dişçiye gitsem bişey yaparlar mı