gezentianne Merve_yldz96 ben de 6+3 oldum. keşke uygulamada arkadaş ekleme seçeneği olsa. Moderatörler duyunn😀
babyoz Merve_yldz96 6+4 ten selam 👋 Dün kalp atışını duyduk. Bakalım hayırlısı artık bundan sonrası için
Binnur123 5+5 den selamlar 🙈 bu zamanlar vakit geçmiyor ❤️ inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı ❤️
Serya3 Binnur123 ne zaman öğrendiniz acaba ilk gebeliğiniz mii bende gebelik istiyorumda merak ettm 💕🥹🫠🫠🥰🫠 inşallah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ❤️
gezentianne Merve_yldz96 Ayy beraber ilerleyeceğiz ne mutlu inşallah sağlıkla alırız kucagımıza🤲 Ben cmtsi gittim doktora geç döllenme olmuş 7+2 idi ultrasona göre 6+1 cıktı kalp atışını da dinledik cok sükür
Sevim1902 gezentianne ben de sizin gibiyim 7+1 şuan ama geriden geliyor geçen hafta sadece kese gördük inşallah kalp atışı vardır 🤲
Mey58 gezentianne karından ultrosonla mı gördü canım bende gidicem perşembe 6+3 oluyor Vajinal ultrasonla baksın istemiyorum açıkçası acaba kalp atışlarını duyabilir miyim ☹️🫢
gezentianne Sevim1902 Artkk bebek görününce ultrason ölçümüne göre ilerlersiniz son adeti unutursunuz. İlk gebeliğimde de böyleydi🌸
Sevim1902 gezentianne inşallah 🥰doktor olumsuz konuşmadı ama yine de tedirgn oldum biraz 3 gebelik kaybım var
Sevim1902 gezentianne İnşallah olumlu düşüncelerinz için çok teşekkür ederim güzel haberlr verrm cuma günü inşallah😁
dilsinati 5+3 lüğüm kızlar. Kese hangi haftada görülür? İçerisinde embriyo olup olmadığı? Yani boş kese mi embriyolu kese mi? Net ne zaman görülür doktora ne zman gitmeliyim
Ozge16_ dilsinati ben ilk dr gittiğimde 4 buçuk haftalıkken öğrendim ve vajinal ultrason ile keseyi de içinin dolu olduğunuda gördü çok şükür 6 haftalıkkende kalp atışını duyduk şimdi 10+4 haftalığız 🧿🧿
Kumsal28 Merve_yldz96 ya ben ölüyorum mide bulantısından doktoruma söyledim prilam yazdı çok kötü bu mide bulantısı ya daha 6+4 düm son adete göre 7+5 olmam gerekiyordu ama geç döllenme olmuş 8 gün