Zeyynep canım bende 4 lüyü yaptırmayı düşünüyorum ablamlarda gebelik geçirdi onların doktorları 3 lüyü gereksiz bulduklarını 4 lüyü yaptırmasını söylediler 15-20.haftalar içinde yapıldığını biliyorum ama ideli 18.hafta içinde yapılmasıymış banada18.haftada randevu verdi bi ay sonraya yani o zamana denk geliyo bende bi post açtım bakalım cevap gelirse