Merhaba anneler bir oğlum var 3 yaşında kızıma hamileyim 34. Haftamız. Oğlum kolik bebekti sürekli ağlama nöbetleri geçirdi ve gerçekten çok zordu şimdi korkuyorum kızım da öyle olacak diye bebeğimin kolik olmaması için ne yapmalıyım ilk ve ikinci çocuk farklı mı olur aynı mı (oğlumu ilk 6 ay sadece anne sütü ile besledim mama vermedim)