Edadlgc Kızlar merhaba cuma günü hafif lekelenmem olmuştu bugüne kadar da yeşil pelte gibi geldi hep şimdi yine lekelenmeye beraber geliyor hafif ara ara da sancı gelip geçiyor doğum ne zaman başlar sizde nasıl olmuştu
sude35 Edadlgc benimde kanamam olıyordu damla damla hastanede yatıyordum hatta yeni taburcu oldum o kanamalar normel dediler bence biraz evde bekle gitme hastaneye hemen hastanede daha çok cektiriyolar