deletedmom734 kanama sebebi bilinmiyor bazı gebeliklerde olabilen bişey olduğunu söyledi progestan 200 adinda bir ilaç yazdı onu kullanıyorum bebeğim çok iyi kalp atışları iyi olduğunu söyledi aa rahmin içinde ki kanama canımı sıktı allah'a şükür suana kadar hiç kanama olmadi