Hayırlı geceler 🌸 genellikle ilk 3 aylık dönemde adet sancısı benzeri ağrıların hissedilmesi normal diyor doktorlar. Eğer riskli bir durumunuz yok ise yürümektende bir sıkıntı çıkmaz inşallah ama siz yinede ilk 3 ay kendinizi çok yormamaya gayret edin. Ağrı siddetlenmediği ve dinlendiğinizde hafiflediği müddetçe endişe etmeyin 🌸