Canım genelde yerleşme kanaması adet gecikmesi sonrası yada beklenen adet dönemi zamanı oluyormuş. Mesela ben hiç yaşamadım ama genelde kadınlar bunu yaşıyormuş. Renk kan kırmızı olmadıkça ve uzun sürmedikçe korkmanı gerektiren birşey yok diye biliyorum. Tabi bir doktora danışsan iyi edersin 🙏