Aden35_yn ben doğum yapalı 6 ay oldu kullandım bitti tabi ama hastaneden çıkmadan vermişti doktorum batikonlu suyla taharet al demişti ve her duş sonrası kullan dedi 2 ay kullandım onu kremi de yaklaşık o kadar kullandım bi yandan antibiyotikte içiyodum