Kızlar müthiş bir bel agrisi başladı. Sık idrara çıkıyorm. Kasıklarımda karıncalanma gibi bir ağrı var. Gecikmenin 3. Günü. Erken gebelik testi yaptm negatif 2. Günde yaptm testi
Bütün bunlari göz önünde bulundurursak gebe olma ihtimalim var mı sizce