UmayDuruMom bu vitamini attıktan sonra mide bulantım çok artıyor midem ağzıma geliyor sanki sürekli balık kokusu gibi normal mi acaba bir kaç gün atmayıp denesem mi
Sainmizgin UmayDuruMom canım ben gece yatmadan önce kullanıyorum doktorumda böyle şikayetler olabilir diyince gece uyumadan önce içip uyuyorum doktorunuza danışın isterseniz bende öyle sıkıntı yapmıyor
Havvabektas UmayDuruMom bende öyleydim sonra doktorum buzdolabı saklan dedi öyle kokusu yok ve bulantı yapmıyor
obli UmayDuruMom ben kullanıyorum ve mide bulantısı yapmıyor ayrıca kokusu da hiç kötü değil hatta bir vitamine göre baya iyi denebilir. Siz psikolojik olarak kokuyor gibi hissedebilirsiniz.
UmayDuruMom obli atarken kokusunu bende beğeniyorum çikolata gibi ama tam tersi yuttuktan sonra kokuyo
Sainmizgin UmayDuruMom mecbur kalıyoruz işte bazen ilaç içmekte zorlansakta elde olan birşey değil maalesef
UmayDuruMom Rmys0 doktora sordum ilaç fayda etmiyor midem bulanıyor etenalden olabilir mi attığımda ağzıma geliyor dedim olabilir her vücut tolere edemiyor dedi değiştirdi diğerini de çok kullanmıyorum o ayrı
Rmys0 UmayDuruMom aynı şekilde bende bugun denedm aynı iki gündür iyiydim prilamın sayesnde tabi bugun midem bulanıyor bende icemicem galiba vitamini birde gynoferon a basladım oda yapma olablr