Kimse yok mu acaba bunu bende merak ediyorum. İlk doğumum normaldi 2. de kakasını yapmış ve kalp atışı düşmüştü 8 cm açıklığım olduğu halde acil sezeryana alındım üstünden 4 sene geçti hatta Allah izin verirse bir 7 ay daha var Normal istiyorum ama doktorumla konuşmadım böyle bir seçeneğimiz var mı ?