Smysr ben kullanmadım ama doktorum o ilacın prilam gibi gebelik için test edilmediğini ve güvenilir veya değil diye bir yorum yapamıcağını bu ilacı artık son çare olarak gebe hastalara yazıldığını söylemişti ağır bir ilaçmış kemoterapi tedavisi gören kişilere bile onu yazıyorlarmış eczaneci abla öyle demişti doktorun yazdıysa vardır bir bildiği umarım çok kullanmana gerek kalmaz