Ben ilk gebeliğimde 35+3 te doğum yaptım, suyum geldi su gelmesi nasıl birşey bilmediğim için acaba üzerime çiş mi yaptım diye de düşünmüştüm sabah 5 gibi tuvalete gittiğimde. Acile gitttim suyun gelmiş doğum başlamış deyip direk yatış yaptılar eve göndermediler, ayağa kalkmama bile izin vermediler tuvalete gitmeme de izin vermediler çiş yaparken bebek klozete düşer diye yani tavsiyem direk hastaneye gitmeniz