Ftmadegrmenci Bugün tam 6 haftalık olduk biraz karın ağrısı yorgunluk ara ara bulantı dışında iyiyiz sizlerde durum nedir 🙂
Minyonannecik Ftmadegrmenci cglgkdnz 6+5 benimde yorgunluk var kasık ağrısı nasıl oluyor sizin ben yorulunca baya hissediyorum
Ftmadegrmenci cglgkdnz ay bide uykum olduğu halde uyuyamıyorum ben sizde de oluyor mu sabahın köründe uyanıyorum
hsezenysr Bugün itibariyle 11+5 olduk çarşamba günü ikili taramam olacak ilk gebeliğim çok rahat geçiyor kusma bulantı agrı vs yok şükür tek sıkıntı geceleri çok çişe çıkıyorum 😂
Ftmadegrmenci hsezenysr benim 4.cü gebelik şuan için çok kötü bir hamilelik geçirmiyorum inşallah güzel geçer 🙂
hsezenysr Ftmadegrmenci inşallah böyle devam eder hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın allah evlatlarınıza uzun ömür versin ❤
cglgkdnz Minyonannecik kasığımda batma oluyor ya iğne batar gibi sürekli 🥲 yerleşme olduğu için normal demişti doktorum dün gece 1 saat baya batma hissi oldu
Iraz Ftmadegrmenci evet sağlıklı.olsunlarda inşallah Allah’ım sağlıkla huzurla mutlulukla kucaklamayi nasip etsin de bekleriz 30 hafta 💞