Arkadaşlar 20 gune yakındır grip oldum doğumdan hemen sonra. İlaç icemeyince iylesemiyorum. 2 3 gündür bı taraftan burnumu temizliyemiyodum kapalidi. Bende dedim heralde iylesmeden tekrar usuttum. Bugun akşam bişi fark ettim sanki bişi var dedim flaş tuttum aynadan baktım. nefesi dışarı verince et gözüküyor. Sonra geri çekiliyor gözüküyor orda baya büyük gibi de duruyor. Yarına kulak Burun Boğaz a randevu aldim şansa hemen de buldum. Heralde et düşmüş tam kopamamis mi ne bide korku var da bende . Cesaretim de yok. 20 gün önce sezaryenm da iyi geçmedi kötü şeyler hep beni mi bulur. Geniz eti düşmesi de ilk defa duyuyorum başıma geliyor. Kucukken doktor küçük bişi olmaz dedi. Acaba büyüdü de düştü ne oldu ne olacak küçük operasyon mu geçireceğim bilmiyorum