Elome Gecikmenin 3. Günü sabah test yaptım negatif çıktı sonradan pozitif olur mu bu durumu yaşayanlar var mı
Endoplazmik Elome kanda 1 2 gün sonra da yükselmeye başlayabilir.. gecikme devam ederse bir iki gün sonra yine yapin
Cimcime30 Kızlar ben ıkıncıyı düşünüyorum bırıncı gebelıgınde Regl 10 gün gecmıstı test Ikıncı cızgı çok sılıktı endıse etmeyın biraz bekleyın yanı reglden önce hamıle kalmışım
Elome Cimcime30 benimde tahminim öyle çünkü iki hafta öncede yapmıştım gebelik isteyen biri olduğum için takip ediyorum bugün yaptığım zaman çıkmayınca dedim heralde bu son ilişkimden o yüzden bir kaç gün daha bekleyeceğim