Busra5354 Kızlar sabah kalktıgımda hafif pembemsi bi akıntı vardı öglene dogru kahverengi akıntı olmaya başladı. Bi bilgisi olan var mı ? Normal mi ?
14022024 Busra5354 nişanın gelmiştir canım benimde bir hafta önce geldi bir hafta kahverengi akıntı ve parça geldi doktorum normal dedi
1prenses1prensannesi_ Nişan gelmıs olablr bemde de hafıften gelmstı sonradan ınceden suyum gelıyodu az az gecede sancım baslamıstı varmı sancınız veya akımtınız su gıbı
Busra5354 1prenses1prensannesi_ hayır sancım da yok su da gelmedi sadece akıntı şeklinde geliyor ufak ufak
Busra5354 14022024 yarın bende gideyim içim rahatlasın en azından 🥹 henüz parça gelmedi ama khvrngi akıntı geliyor.