Zeynep6095 Hanımlar baş aşagıdaydı geçen cuma agırlık hissi vardı zaten ama şuan sanki ağırlk hs yok gbi dyorum acaba döndümü başı inmiş demşti doktor bianda öyle düşündm de inşallah aşagıdadr yne