Bhrmolo Gece yarısı itibariyle 40+3 oluyorum kızlar hala tık yok😑 dün doktorum vajinal muayene yaptı bugün nişan geldi . Umarım 41e kadar kendi gelir 😒 ilk kızımda suyumla gidip suni sancı almıştım öyle olsun istemem yine 😔
Busra3590 39+3 den selam🫡İnşallah hepimiz hayırlı sağlıklı kolay doğum haberlerimizi veririz 🤲🏻 Benimde sertleşmelerim çok fazla onun dışında bir belirti yok