Hayırlı geceler Güzell anneler , benim bu 2. Gebeliğim 14. Haftadayız, ilk gebeliğim sezaryen ile doğum yaptım ve şuan o dikiş yerlerim çok kaşınıyor normal mi ? Yaşayanınız ya da bilgisi olan var mı ? Acaba enfeksiyondan mı kaşınıyor yoksa göbeğim büyüyor ondan mı kalıntı oluyor? 😖