kürtajdan 15 gün sonra hamile kalmışım 🤭 12 haftalıkken farkettim regl olmuyordum doktorumla sürekli iletişim halindeydim 60 güne kadar regl olmayabileceğini söylüyordu bende kafama hiç takmadım en son ben bi test yapayım dedim sonra bir baktım pozitif ertesi gün aşırı kanamam başladı sonra hamile olmadığımı düşündüm doktora gitmedim ama kanamam devam edince ve regliden farklı bir kanama olduğunu farkedince doktora gittim bir baktım 12 haftalık hamileyim cinsiyet bile söyledi doktor şok oldum hemen progestan tedavisine başladık çok şükür 36 haftaya geldik