Yareneda bu noktada tamamen sizin görüşünüz önemli. İsimlere de taşıyanlar değer koyarlar genellikle. Çocuğunuz ismine kendi varlığıyla, karakteriyle değer katar. Başkasının ne düşündüğü çok önemli değil. Benim kişisel zevkime sorarsanız isim yarımmış hissi veriyor bana, bu sebeple tercih etmezdim ama zevkler kişiseldir. İçinize siniyorsa koymaktan çekinmemelisiniz.