Rabiiakaradas Selam anneler 38+1 iz geceleri karnım ve belimde çok ağrılarım oluyor salı günü de kontrol var minik gelmiyor gibi sizde durumlar nasıl😅🥲
Berfinkorkutt Rabiiakaradas bende 38. Haftaya kadar gelmesini bekledim artık çok ağırlaşmıştım. Normal doğum yapmak istemedim, 38+5 de oğluma kavuştum sezaryen ile 😍 umarım sizde sağlıkla zamanında kavuşursunuz 😍❤️
Missgod Rabiiakaradas benimde 38+1 bgn kontrolüm vardı.Doktor 38 bitmiş 39 dan gün alıyoruz haftaya kadar bekleyelim gelmezse baska bir yol haritası cizelim dedi🤷♀️🙈.heryerm acıyor ağrıyor ama nts de sıfır sancı ile yola devam
Nursel_2738 Benimde 37+4 bel ve kaşık ağrıları oluyor pilates yapınca geçiyor yalancı sancılar galiba