RukiyeK Beta HCG değerim 11.4 cikti. Ve sonucumun çıktığı gün regl oldum. Durumum nedir napmam lazım bilmiyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba.
RukiyeK Evet gecikince test yaptım evde. 2.cizgi silik çıktı. Sağlık ocağında kan tahlili verdim 11.4 çıktı. Ama o gün regl oldum
RukiyeK Çevremde üstüne regl olanda olmuş. Öyle bişey olabilir mi diye de çok düşündüm. En güzeli dediğiniz gibi yapmak sanırım. Regl bitince mı gitsem ya da beklemeden yarın mi gitsem acaba.
Mzzz RukiyeK şimdide gidebilirsiniz zaten normal gebelikse bthcg yüksek çıkacaktır ama malesef kimyasal gibi duruyor
RukiyeK Yarın bı gidim ben ozamn. En azından kafam rahatlar düşünmekten kurtulurum☺️ Haktan hayırlısı nasibimizde varsa zamanı geldiğinde olur inşaallah