Seymagulsen Kızlar yaklaşık iki saattir aşağıya doğru baskı ve belimden bacaklarıma doğru inen sancı var vurup geçiyor sürekli değil ama ilk kez böyle oldu sizce doğum mu başladı 37+2 hastaneye gitmeye korkuyorum 😨
beautifulgirl Seymagulsen duşa gir canım geçerse yalancı sancı geçmezse gerçek sancıymis öyle ayırt edebilirsin
BerivanLina Seymagulsen sicak bi dus al gir yataga uzan gecerse yalanci sancidir gecmiyorsa bebek asagiya asiri derecede baski yapiyorsa dogumdur
yrncgl Korkuyorsanız sancılarınızı takip edin kendinizi dinleyin isterseniz acele etmeyin sakin kalmaya çalışın, allahım kolaylık versin inşallah en hayırlı zamanda gelsin bebeğiniz🤲🤍
Seymagulsen yrncgl Ayy sakin kalmak şu an en zoru sanırım ama biraz daha durumuma bakıp sanırım giderim hastaneye amin çok sağolun 🙏
yrncgl Çok iyi anlıyorum sizi inanın 27. Haftamdayım ben bile nasıl doğuracağım diye düşünüyorum. Allahım hepimize kolaylık versin, siz kendinizi takip edin, sıklaşırsa hastaneye gidersiniz. Devlete mi gideceksiniz özele mi
Seymagulsen yrncgl Evet gerçekten zor sezeryan mı normal mi çok kararsızım ama sezeryanın da sonrası zor diyorlar. Devlet hastanesine gidiyorum canım
Seymagulsen Bu ikinci doğumum olucak nasipse ilki de normaldi ama kendiliğinden açılmam filan olmuştu zorlanmadım hiç bunda nasıl olur bilmem yine de korkuyorum
Seymagulsen Nes7616 Evet sezeryanın da kolay olduğunu düşünmüyorum Allah güç versin tüm bekleyenlere sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza