Segoli Tsh değerim bir iniyo bir yükseliyor doktor sevk etti başka bir hastaneye endokriloji diye bir bölüme bu durumu yaşayan var mı ?
Blueinflames89 Segoli tsh hormon oluyor azlığı çocukta zeka geriliği yapıyormuş o yüzden dengede durması içinde hap kullanıyorum bende bunun dozunuda endokrin bölümü ayarlıyor
Neroizm Segoli endokrinoloji size hormonlariniz hususunda daha uzman bilgisi saglar bu yuzden sevketmis ve dogrusunu yapmis. Dogru tedaviyle bir sorun yasamazsiniz.
Yalinn8 Segoli cogu hamilede var canim, o bolum ilgileniyor endiselenme, ilacla dengelenir, duzenli ve dogru kullann😉
Aysgl1119 Canım benimde böyle oldu ilk aylarda endokronoloji doktoru ilaç tedavisine gerek yok dedi ilk aylarda sadece ayda 1 kan aldı en son kontrolde tsh degerim 4,5 a yukselmisti bu yukselisten dolayı kucuk bir ilac baslayalım dedi su anda euthyrox 50 mcg kullanıyorum. Bebegin sagligi icin tsh ın 2,5 altinda olması gerekiyormus
Aysgl1119 Segoli canım senin degerlerin normale cok yakın bence bir ilac tedavisi uygulamazlar. Sadece her ay kan alarak takip ederler. İçin rahat olsun stresten uzak durmaya calış. Doktora gitmeyi ihmal etme Izmirdeysen doktor oneriside yapabilirim 😄
Syln123 Segoli canım korkmana gerek yok bende hamile kaldığımda çok Yüksekti 16 idi doktor erken farkettin iyiki dedi ilaç verdi levatiron diye ilk başla 50 mg kullandım bir ay sonra baktı düşüş yok 100 mg çevirdi çok şükür şuan için düştü bebeğime kavuşmama son 1 günüm kaldı sen doktoruna git ilaç tedavisine başlar büyük ihtimal 😘🙂
Berenimibekliyorum Segoli bende seninle aynı durumu yaşadım ilk 3 ay endokrine gittim. Her hastanede endokrin yok ben Üni hastanesine gitmiştim. İlk 3 ay hamilelik hormonuyla troid hormonu karışabiliyormuş. İlaç vermemişti bana sınırda olduğu İçin. 3. Ayda da toparlanınca bi daha gelmenize gerek yok dedi. Ama arada bir yine kendi hastanemde tiroidlerime baktırıyorum. Çok geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah