Mymom00 ay hadi hayırlı olsun seni çok iyi anlıyorum benim de biraz sıkıntılı süreçlerim oldu onları atlatınca denemeye başlamıştık hemen olacağına dair hiç umudum yoktu çift çizgiyi böyle net görünce inanamamıştım heyecandan insan kafasına takmadığında sanki daha çabuk oluyormuş gibi gerçekten senin adına da çok sevindim inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebişini 😍😍