Oglanannesi11 Merhabalar ! Eskişehir de gide bileceğim 27. Haftadan sonra kabul edecek doktor var mı acaba ? Ümit Hastanesi Abdurrahman beye gidiyorum ama memnun değilim değiştirmeyi planlıyorum 😑
Shylkyc Oglanannesi11 aynı şekilde ben de Abdurrahman bey'den memnun kalamadım. Ümit vişnelik Mesut Taşkeli çok çokk tatlı, işinde iyi, sakin ve ilgili bir doktor.
Ecearya Oglanannesi11 Ramazan Bayirli Acibadem 😊 eğer panik yapan biriyseniz benim gibi tam tencere kapak 😇
Kardii Vişnelik ümit hastanesinde Mesut Taşkeliye gidiyorum ben en başından beri çok memnunum çokta ilgili tavsiye ederim