Toprak14 Bugün gözlerim çok karardı midem bulandı bayılacak gibi oldum tansiyonumu ölçtüm 8.5 çıktı bir iki saat sonra düzeldi 9.5 oldu ama cidden çok kötüydüm ve korktum hamile olma şansım var mı?
iremd-1798 Toprak14 tansiyondan dolayı da gözler kararır mide bulanır tansiyona görede hamilelik belli olmaz. İstiyorsanız umarım vardır Rabbim nasip etsin inşallah ❤️ ama test verin eğer ki hamileyseniz tansiyonunuzun takip edilmesi gerekir. Çok geçmiş olsun