Kubraaa04 ben sürekli gitmek zorundayim perinatalojiye doguma kadar. Burdanda takip eden doktor olmask gerekiyor ani bir sey olursa diye. Sehir hastanesinde bi doktor var ona gidiyorum. Mustafa beye sira bulmak zor birde sıkı takip edermi bilmiyorum eskisehirdeki perinatlogum cok iyi herseyiyle en ince ayrintisina kadar bakip bilgilendiriyor. Mustafa beye hic gitmedim 1 kez sira aldim ama gitmedim daha .