Beyzatls benim baş gelişti 38de makata döndü o yüzden tekrar döner diye bekledim kendi doktorum kabul etmedi ben de doktor değiştirdim baya bişey denedim ama olmadı kilosu da 3900 olduğu için artık dönme gibi bi şansı da kalmadı ama hiç belli olmuyomuş son anda dönen bebekler var diyolar bi umut bekledim pişman olmamak için sancım da gelmedi zaten artık yarın kaçınılmaz son.. beklemek istiyosanız son haftalarda düzenli takibi yapıldığı sürece izin veriyolar ama stresli bi süreç yine de karar sizin tabi