ibuse Kızlar merhaba 2-3 saattir kasıklarım ağrıyor adet olacakmış gibi ama öyle su nişan vs yok yürürken baskı var zor yürüyorum bu sancı mı
fairytale_ ibuse doktor bes dk bir agri devam ediyorsa sanci demisti hemen acile gel demistii kac haftaliksiniz
Melekozlu Benimde son haftalarım afedersiniz rahimimde ağrı hissettim bi kaç saat geçmedi sol tarafıma ağrı durdu ama şuan pek yok bugün de idrarım sapsarı sanırım enfeksiyondan dolayı böyle ağrım var sizinde enfeksiyonunuz varsa ondan dolayı olabilir
ibuse Melekozlu evet biraz enfeksiyon var ama bilmiyorum 2-3 saattir geçmeyince acaba doğum sancısı gibi bişey mi diye düşündüm
fairytale_ ibuse o zaman siz gidin bi normal kontrole en son ne zaman gitmistiniz son zamanlarda sık gidiliyor zaten doktora
Melekozlu ibuse yalancı sancılar da olabilir istiyorsan yarın bi hastaneye git randevusuz da bakıyolar eğer devlete gidiyorsan