Betamom 11+3 teyim. Yaklasık bir hafta 10 gündür kuyruk sokumunda ağrı. Bazen sag bazen sol kalcada daha yogun oluyor. Yarım saat tempolu yürüyüş yapıyordum artık ne mümkün. Canım cok acıyor. Kemiğim sanki sivrilmişte bana batıyormuş gibi oluyor. Benim gibi olan varmı 😞
Dilankrca Betamom bende o ağrı 7. Haftadan yani öğrendiğimden beri var şuan 11 haftası bitti yatakta destek almadan dönemiyorum bile kemiklerm sanki birbirine giriyor :(
Betamom Dilankrca ayy var ya bende öyleyim bazen geçiyor bazen çorabımı giymek için bile eğilemiyorum. Az önce abdest alırken sag bacagıma yüklendim beynimden vurulmusa döndüm acıdan.
Sibel2020 Hamileliğimin 8. Haftasından itibaren başlamıştı bende o ağrı. Temizlik yapmam, uzun süre ayakta kalmam falan neredeyse bir mucizeydi. Hatta bazen öyle bir ağrı geliyordu ki ayaktayken kitleniyordum. Sonra bebeğimin cinsiyetini öğrendim:) erkek bebek annelerinde olurmuş kalça ve bacaklarda ağrı. Bunu da bana bir ebe söylemişti ve doğru çıktı
Betamom Sibel2020 allahh allahhh suan çok şaşırdımmm. Bakalım bizde neler olacak😍 Sizde geçtimi peki ? İkinci trimester dan cok beklentim var biride bunun geçmesi🥹
Sibel2020 Betamom evet 2.trimesterda daha rahat ettim. Hamilelikten ve artık göbüşümüzün cikmasindan kaynaklı bir ağrı oluyor hala ama o zamanlardaki kadar değil. 🌸
Dilankrca Betamom allahım aynısı aynıısıı alt kıyafetlerimi o kdr zorlanarak giyiyorum ki bazen oturup giyiyorum
EltAyfer Magnezyum takviyesi lazım, hamileliğin 3.ayından sonra kullanılabilir, ağrı ve krampları azaltır, doğumdan sonra geçer. Ilki kızdı, kadın doğum magnezyum sebebi dedi, ikinciyi bekliyoruz, cinsiyeti belli değil, durum aynı.
Betamom EltAyfer bu hafta decavite basladık. Tüm vitamin mineral vs hepsi içinde insallah hızlıcs toprlarım. O zaman yukarıda yazılan teori çöktü😅 bi an oğlan mı olacak dedim ama demekki kızdada oluyor muş☺️ Rabbim hepimize hayırlı güzel dogum ve saglıklı sıhhatli kavusmalar nasip etsin insallahh
Betamom Dilankrca insanın yalnız olmadıgını bilmek ne kadar güzel bir duygu değil mi ? Bana çok güç oluyor. Dayanma gücümü artırıyor
Dilankrca Betamom kesinlikle öyle korkuyordum çünkü bu kadar normal mi diye ilk hamilelik bişeyde bilmiyorsun tecrübe ddiyorsun. Umarım hepimizin ağrıları geçer inşAllahh