hatseum12 Merhaba, haftadayım bel ağrılarım sebebiyle 2 kere nstye girdik son 2 haftada. ama bizim kızın bulunduğu yeri tutturmak 15 dakika sürüyor. Üzerinde baskı hissettiği gibi kaçıyor. tutturunca da hiç durmuyor. bi anda tekme tokat dalıyor sanki. o yarım saatlik şey bize 1 saat oluyor. sizin bebişlerde böyle mi durduramıyoruz asla
Rukiisss hatseum12 bende geçen gün ilk defa girdim bebeğim çok hareketliydi normalde de hareketli bir bebek ama asla ultrasonda hareket etmez nstde sürekli tekmeledi durdu
hatseum12 Rukiisss bizimkide açtım geçen nstye girdiğimde ona rağmen kıpır kıpırdı hiç sevmiyor baskıyı
hatseum12 NKE tamamen sizin hamileliğinize bağlı bence. çünkü ben ilk 28. haftada girdim fazla bel ağrısından herşey normal giderse 32 -34 gibi başlarsınız