Baby_B Zambak-12 enfeksiyon olabilir Beslenme düzenlemesiyle yenemezseniz bir tahlil yaptirmakta fayda var
Alpmom__ Zambak-12 19. Haftaya kadar çektim ben ishal problemini . İçtiğim vitaminler falan da yapıyordu . Doktorum normal olduğunu söyledi
Zambak-12 Baby_B tam olarak enfeksıyon gibi düşündüm bende yerleşme koyu kahverengi kanamalarım var dünden beri doktora gıttım ama bir şey söylemedi Salı günü soyleyecgım tekrar
Baby_B Zambak-12 kanaman varsa progestan kullan mutlaka Bu haftalar riskli❤️🙏 Saglikla al kucagina insallah
Zambak-12 Baby_B lekelenmem var Salı günü başka doktora gidicem bu gıttıgım doktor malesef çocuğun dusmesını bekliyor