Kızlar ben dün artımed marka erken gebelik testi yaptım iki kere ikisindede çift çizgi çıktı artımedin yalancı pozitif verdiğini okudum çoğu yerde sizinde bi bilginiz var mıdır bu test markasıyla ilgili. Ben çocuk düsünmüyorum buna şuan hazır değilim ama Allah nasip ettiyse dicek bişeyimde yok ama isteğim olmamasından yana iki çocuğum var kızım 4 yaşında oğlum 1.5 mental olarak hiç hazır değilim böyle biseye bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim🌸