hatice_aygun2 UmayDuruMom doktor bi parol verdi bol meyve ye dedi parolun kendine hayrı yok atmadım zaten meyvelerde kendime geldim şükür bitki çaylarına pek yaklaşmadım düşük tehlikem olunca korktum kızımda içerdim nane limon oda çok zorda kalırsam