uykusuz1parol İkinci gebeliğim ilkinde kolay bir gebelik geçirdim buna göre 18 haftalık hala yemek yiyemiyorum midem bulanıyor yediğimi çıkartıyorum var mı böyle yaşayanlar nasıl idare ettiniz bu durumu
Sumisali_ uykusuz1parol 37.haftaya gidiyorum hala berbat durumdayım su içsem çıkarıyorum ama benim ilk gebelikte çok zordu bu ilkinden daha zor 🤦 valla ben çözüm bulamadım inşallah siz bulabilirsiniz.
nisoom01 uykusuz1parol canım benimde senin gibi geçiyor prilam dr hapını içiyorum yatmadan 2 tane sabah 1 tane o kusmayı baya azalttı tavsiye ederim
Melikeakts uykusuz1parol Bende çok kötüydüm doktoruma söyledim ve mide bulantısı hapı yazdı, kullandığımda beri çok iyiyim ama atmadığım sürece eskiye dönüyorum
uykusuz1parol Sumisali_ ilkinde çok rahattım ama bu defa başından beri test yapmadan hamileyim kesin dedirtti bana.Kendi yaptığım yemeklerden aşırı tiksiniyorum mide bulantısı ve baş dönmesi de çok yaşıyorum
Esngl29 Benimde doğuma kadar oldu neredeyse ikisinde de ama sabahları elma çok iyi geliyor bunu önerebilirim inşallah geçer biran önce rahatlarsınız
uykusuz1parol Esngl29 ilkinde prensesler gibi gebelik geçirmişim.Bu defa kötü yaptı bulantı ve baş dönmesi prilam içmiştim başında bıraktım sanırım tekrar kullanacağım
Sumisali_ uykusuz1parol vallahi aynı durumdayım zor gerçekten ama baş dönmesine dikkat edin tansiyon sorunu yaşıyor olabilirsiniz.
uykusuz1parol Sumisali_ ilkinde preeklampsi geçirdim tansiyonumu düzenli takip ediyorum gün içinde ve benimde aklıma ilk tansiyon geliyor ama tansiyondan değil.daha önce bir doktor vertigo demişti belki de gebelik döneminde daha da hassas olduğumuz için fazla oluyordur
uykusuz1parol Nur8090 ilk gebeliğimde yaşamadım bende rahattım ne güzel işte olmasın doktor kontrollerinde bebeğin gelişimi güzelse gerisini boşverin bence ne güzel rahat geçirirsiniz
Sumisali_ uykusuz1parol oda olabilir tabi ki ama yine de her ihtimali değerlendirin bol bol dinlenmeye çalışın çünkü tansiyon kötü çok iyi biliyorum.
Sumisali_ uykusuz1parol ben ilk kızımı tansiyon sorunu yüzünden erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesi protein kaçağı herşey vardı.Şimdi ilk gebelikten kalma yüksek tansiyon sorunu yaşıyorum.İyi gidiyoruz az kaldı ama yine de ara ara zorluyor.
uykusuz1parol Sumisali_ bende ilkinde yaşadım şuanda kan sulandırıcı birde Alfamet başladılar sizin nasıl ilerledi kaç haftalıksınız
Sumisali_ uykusuz1parol bana coraspirin başladı doktorum ama ben kullanamadım astımım da var tetikliyor yani hiç bir ilaç kullanamadan sona geldik çok şükür 🤲
uykusuz1parol Sumisali_ ne güzel sağlıkla kavuşun bebeğinize.Bende ilkinde yaşadım şimdi korkudan daha hamileliğime sevinemedim 19 haftalık olacağız
Sumisali_ uykusuz1parol amin teşekkür ediyorum 🌸 içinizi ferah tutun hayırlısıyla birşey olmaz kendinizi üzmeyin.
uykusuz1parol nisoom01 bende aldım aslında ama bağımlılık yapıyor diye postlar görmüştüm burda çok ihtiyaç duymadıkça kullanmadım