kızlar selamlar tekrardan.. Bu ay klomen kullanmıştım ve 1 ekimde çatlamam oldu. Bugün çatlamamın 12. Günü. Şimdiye kadar hiç pozitif görmedim. Artık ümidim tükenmişti ve artık âdetimi bekliyordum. Adetim 4-5 gün gecikti ve bugün son ümit bir test yaptım. Çok çok hafif çizgi gördüm gibi geldi. Siz görebildiniz mi? Kamerada parladığı için rengini kararttım. Siz çatlamadan kaç gün sonra pozitif gördünüz benim hiç ümidim yok hala daha ama adetim baya gecikti 
