Esrpl
30+2 de hastaneye yatışım oldu sancım olmuş ama ben farketmedim sancı ve kasılmaya karşılıkta açılmam ve servikal kısalık oluşmuştu hastanede yattığım süreçte günde 6tane veriyorlardı, 32. Haftada günde 4 tane almaya başladım Şuanda 35.haftamdayım 4gün boyunca 3 tane alacağım sonra günde 2tane alıp 36veya 37. Haftada bırakacağız… ama ben hastaneye yattığımda dahi sancı ve kasılmaların farkında değildim. Şuanda da hiç hissetmiyorum sancı kasılma vs. Çöm şükür nst de normal çıkıyor.